the thing about putting someone in a corner!

Efter några samtal på msn har det fått mig att börja tänka på det här med att bestämma sig för relationer och sedan inte kunna titta åt det andra hållet, jag tycker man aldrig riktigt kan veta vart relationer ska ta vägen, det är ju väldigt tråkigt om man låser dom nånstans för då vet man ju inte vad man missar, eller har jag helt fel?

Alltid när det blir så här mår jag ganska dåligt mentalt och vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp, det är mest för saker som hänt tidigare och jag inte riktigt har tagit mig upp eller tillbaka till den tid då man var glad för nästan ingenting alls, men människan kräver ju vissa saker och visst det kan framgå som att jag är krävande ibland, men kräver inte vi alla något nångång?

nej nu ska jag nog snart sova så ni alla får sova gott (eller alla och alla dom 2 som kanske kollar nångång ibland) natti natti pusshej!

There is always something to bring me down when Im high?//Dashu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0