3 dagar disk och en som inte tog ett glädjeskutt idag !

Yes då har man klarat av 3 dagar i disken och klåporden har bara haglat in hela tiden, men jag överlever det är ju iallafall pengar och sen får jag träffa mina älskade vänner mera men dom tror inte på att det är anledningen så blir ledsen...

Tänkte bara titta in och meddela att jag lever tillskillnad från nån som kanske olyckligt ramlade idag eller bara var trött på tiden den fått och tog det på det absolut onödigaste sättet, jag blir nästan riktigt förbannad på dom, när jag samtidigt tycker synd om dom för att det var den utvägen som inte är en utväg snarare bara en flykt...

nej, hoppas ni som läser inte får svininfluensan och så hörs vi väl mer när jag orkar! puss

I've never met someone as special as you//Dashu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0