birds somehow found their way to bother me

God eftermiddag, jag har bytt tillbaka till fet stil för jag upptäckte att jag knappt ser vad det står själv i bloggen när jag tittar...(kanske lite blind då)

Igår var en trevlig kväll med en grupp underhållande personer, vi spelade nåt som hette piccasso och va lite ljudligt med så många som spelade men det var kul, sen pratade vi alias som verkade passa alla bättre, för tusan vad folk där kunde prata!
Så kände mig inte som den enda, det jobbiga var att vi var mitt ute i skogen långt bortom förorten och stan och hamnade i något som kallas för "viksjö"(?) det var en galen bussresa dit med gangsters som ville åka gratis och en buss som körde otroligt långsamt jämfört när vi åkte tillbaka samma väg.

Men idag söndag har jag iallafall några saker att göra och det är handla och gå på en väldigt privat intervju som min andra familj har fixat, vilket betyder att jag kanske jobbar som kock från början av nästa år, men är sjukt nervös för känner att uppdraget som kock aldrig varit större och vet inte riktigt om jag är redo att ta det steget nu när jag har ett jobb som snöskottare fram till april nästa år...

Nästa vecka är det diskning som gäller, det ska diskas som aldrig förr, hela 5 dagar ska jag stå och slita i disken på Wäsby Restaurangskola, so wish me luck?

Detta räcker gott och väl, så Pusshej.

When a child is lost don´t touch it cause it might get rejected by it´s mom 'cause of your scent//Dashu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0