Gott nytt år (från sängen)

Helt fantastiskt med 2011 som knackar på dörren, själv har man fått spendera dom sista dagarna det här året som sjukling, kommer inte ihåg senast det hände så är ingen vana att vara hemma såhär dags!

Men jag får göra det bästa av min tid här hemma genom att kolla tv och hoppas på att se fyrverkerier från fönster.

Det snöar något hemskt där ute och det blir bara kallare och kallare, det är lite skönt att vara inte då men jag vill ju helst bara till mina vänner för att umgås och fira in det nya året som det ska göras, men det får bli 2011 när jag träffar mina mysiga vänner igen!

A common used frase for this special day is "nästa år är fullt av möjligheter!" //Dashu

Kommentarer
Postat av: Musse

Den är grymt bra! Haha :D

2011-01-04 @ 17:28:37
URL: http://mbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0