Picture x-plosion


Detta är galet många bilder, ska försöka förklara dom 1 och 1 första bilden är julmust + duckface, kanske inte årets bästa kombination men satan vad det är gott med julmust! andra bilden är bara ett random face, sen är det nästan muffins, min lilla tallrik med kebab som följs av två bilder på chocklad och nougat som ska smältas, sen är det mandelflingor som rostas och den smälta chokladen som kombinerat skapar den näst sista bilden!

Sist men inte minst är lite av en ledtråd till vad jag tänkt ge mina vänner i julklapp, hoppas bara att jag får chansen att träffa alla innan årets slut.

Har även fixat rostade mandlar och trillingnötter, men klantig som jag är så glömde jag ta bilder... men det var en updatering puss och god jul!

Now that x-mas time is near, think about the people you hold dear!//Dashu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0