pictures makes it better?

Få bilder i denna blogg är något som jag vill ändra på men vet inte riktigt vart jag ska börja, kanske bör börja det som chockat mig mest just nu är upptäckterna över att mitt ord som jag använt så länge jag kan minnas är "kuddfodral" har börjat användas i butiker, det heter nåt som slutar på -gott annars har jag för mig, inte riktigt hundra på vad det är morsan säger när jag har fel, så jag blev så stolt att jag tog en bild! (kolla)

aa, inte så dumt va?

Den första bilden på länge, jagvill även fixa lite videor att ladda upp, men då hoppas jag att min kära vän evert/bäver/evelina (samma person olika namn) kan hjälpa till eftersom hon har en grym kamera och filmerna från kryssningar skulle inte blivit något om det inte vore för henne!
med det avslutar jag dagens bloggande, pusshej!

and by the way, this crazy bird has been knocked over by a womans beauty and charm!//Dashu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0