Revival?

Idag har man haft fin fint besök av M&M (tvärmaxade Max och Kaostjejen Muhsine)
Vi gjorde något jag förmodligen kommer ångra (sorry musse) länge, vi såg på Twilight: eclipse
och ack ack ack folk säger spänning när det känns som att uppläggen är lånade från dom två tidigare filmerna, jag menar när Jacob och Bella pratar vid motorcykeln så är det exakt samma utdragna scen som när Bella och Edward pratar i ettan, jag kunde inte sluta skratta åt att det inte såg snyggt ut när personer blev kastade eller när dom springer och jag blev ytterst besviken då det inte var något glitter i filmen(inte ens i början då solen lyser honom i ansiktet)... Men för att inte trasha filmen allt för mycket så måste jag säga att den var galet mycket bättre än new moon inte för att jag tror man kan sätta ribban lägre än new moon men aa det är lite snällt!

Jag har länge funderat på att börja med bliggandet igen, men har inte kommit på nån slagkraftig nystart ännu! Funderar på en blogg serie eftersom man tydligen måste skaffa magrutor till sommaren 2011 så kan ni följa min träning, jag lär nog iof inte ändra mycket på mina matvanor så tvivlar på att det fungerar, kommer nog bara bli rundare!

Nej nu ska jag bege mig ska försöka starta upp bloggandet för er trogna kanske två läsare !
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Musse

HAHAHA alltså nej den var bra! xD

Och jaa börja blogga igen!

2010-12-11 @ 08:51:51
URL: http://kolamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0