somehow I made it here

Lördag lördag lördag, en dag utav underhållninga och äventyr.

Så vad ska jag göra idag då?
Jo, jag ska på nån spelkväll hos nån helt okänd med ett gäng okända och M&M (Musse & Max), vi får väl se hur det går då jag hoppas på att min människofobi kan hålla sig åt sidan ikväll så att jag får en bra kväll, sen har jag inte fått en klar bild över vad det är för okända människor egentligen...

Utöver det så har jag legat och kollat på Spaceballs:the animated series (sändes på G4) det är en härlig serie med så många flashbacks till filmen (spaceballs 1987) som ni bör titta på om ni missat den!

Men det var väl allt jag hade att skriva, vi hörs ska försöka skriva så ofta jag kan!
Pusshej.

Once upon a time warp!//Dashu

Kommentarer
Postat av: Musse

Det var en awesome kväll! Tack för att du kom och jag hoppas du hade kul :)

2010-12-12 @ 09:40:46
URL: http://kolamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0