things are at a high pace!

Hej igen, någon dags uppehåll då jag inte haft någon tid, men jag har skottat snö och diskat och lämnat in tidrapport, samt så har jag varit på en intervju som säljare B2B för första gången, får se hur det går får svar på onsdag om jag går vidare i uttagnings processen eller om jag misslyckades med att charma flickan som intervjuade mig.

Sedan var jag på AF där jag fick reda på att jag ska höra av mig en gång i månaden och kanske gå till kompleterande aktör om en månad för att jag inte får fastanställning och bara massa strö jobb, men det är ju många saker att sätta på sitt CV och efter det...

Träffade jag Jeanette,Matte,Mikis och Danni vi hade lustigt nog en ganska underhållande tid i väsbycentrum, men det blev lite lång tråkigt till slut och alla drog till sina respektiva hem eller i mitt fall till min far där jag firade en liten för jul med bror och syster eftersom jag inte kommer att träffa min syster på julafton utan bara min bror, kommer säkert att bli mysigt, jag har dock inget att önska mig längre, tycker att jag har det jag behöver iallafall.

Just nu sitter jag i skype med Ullis och tittar på en video där hon dansar en dans som jag borde kunna tydligen, men jag tvivlar, i veckan förhoppningsvis ska jag skaffa årskort på gymmet i närheten för att lyckas med mitt mål till sommaren och jag ser fram emot att träna med söta Sandra inför det med <3
kommer med fler updates pusshej!

getting al crazy about how friendly you are!//Dashu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0