Hahaha! Janne du e för...

...Underbar <3
Den nya blogg designen är awesome, det ser fantastiskt ut och att det är både en donut och homer med på headern gör det hela ännu mera totally bäst!!
Vet inte hur jag ska förklara det, men jag har faktiskt funderat på att skriva massor med gånger, bara aldrig kommit till skott, men nu så ska jag skriva om en del tokigheter =)

Det har varit kryssning, som var totalt awesome även om det var få ungdomar och många pensionärer så det var lite som att supa på en pensionat, men tur va ju att man var ett härligt gäng som man kan ha rejält kul med nästan alla timmar om dygnet.

Sedan har man grillat ett flertal gånger och bara njutit av natten ute i sommarvärmen..

På tal om värme, dom senaste dagarna har det varit galet varmt, fortsätter det vara såhär varmt så kommer jag att svettas bort det mesta av det fett som finns, det är iof en bra sak, för då kommer jag kunna ha mina serveringsbyxor till brölloppet i slutet av Juli, det ser jag fram emot just nu, slutet av Juli kommer att vara guld, man kommer få pengar för att man hjälper till och man får pengar för att man flitigt söker jobb här hemma och denna månad måste jag börja med att spara pengar till en resa nästa år, jag vill åka till Japan, men det kanske inte är så populärt bland dom andra deltagarna, men nu börjar det här bli rörigt och jag håller på att falla ihop av värmen så ska sluta skriva, ni får ta det chill i värmen!

And remember if you can´t take life grab a shovel!//Dashu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0