Twilight for guys!

Okej, ett litet kort inlägg om en video jag hittat på youtube: TWILIGHT FOR GUYS!

En härlig spoof, lika bra manus som dom riktiga Twilight filmerna och jag skulle nog kunna sitta igenom en av dessa filmer, jag menar jag har ju tittat på dom två första riktiga!
Detta är en äkta filmidé någon borde hoppa på det direkt!

För er känsliga läsare så är det inte så att jag hatar Twilight, jag kan bara inte förstå hypen av filmerna!

When life turns its back on you there is a lesson to learn! //Dashu

Kommentarer
Postat av: Janne

HAHAHAHAHAHAH xD den videon har jag faktiskt sett förut.. men den är så kul xD

2010-07-29 @ 17:58:32
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0