Back

Ska låta Janne fortsätta få leka i min blogg tills den ser helt klockren ut!
Det blir ju bara bättre och bättre hela tiden, det har man bara att tacka för, tack <3


Vad har hänt med mitt liv sedan sist då?
Jag har börjat jobba på GodEl som dörrknackare och jag trivs så galet bra med mina arbetskamrater dom är guld värda!

När det kommer till min inställning till mig själv så är den i botten just nu tänker det absolut sämsta om mig själv och vad jag har att erbjuda, jag har ramlat på rygg och kan inte komma upp kan man säga, hallå vänner vart e ni?

Jag bara tagit det lugnt idag för jag vill vara helt frisk när jag ska jobba imorgon och på lördag tror jag att jag får sällskap att kolla film med eller åka in till stan med det blir mysigt i vilket fall som helst, sista dan på den här veckan är ju söndag och då ska jag kolla på den grymma showen som kommer hållas av skärholmens scengymnasium, dom jag känner kommer att vara så grymt duktiga for sure!

There is always a time when you think about that!//Dashu

Kommentarer
Postat av: Janne

haha, så lite så :)

here i am! de e bara prata på om du behöver!

2010-05-06 @ 18:03:07
URL: http://jean1e.blogg.se/
Postat av: Dashu

I need company :) <3

2010-05-06 @ 18:09:44
URL: http://lifebydashu.blogg.se/
Postat av: Musse

Danne lilla du kan alltid snacka med mig!



Och nu när du har en kickass blogg, uppdatera! =D

2010-05-08 @ 11:25:18
URL: http://kolamuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0