Something called CoolStuff!

En sida som är gjord av ren fröjd inom prylvärlden, här finns allt möjligt praktiskt blandat med onödigt,lustigt och klockrena produkter!

här är stället där jag ska köpa min nästa maskerad outfit! och det är även första siten jag går till för att kolla nya udda prylar.

jag har hittat min absoluta favorit för årets grillfest en helt fantastisk liten pryl som heter firewire den underlättar årets spett mani och jag ska defenitivt införskaffa en! eller 2!

Jag hade mycket spännande läsning på deras blogg när dom var på prylmässan, jag faschineras av allt onödigt och samtidigt roligt som kan hittas på, ni borde ta er en titt och bara här för ett tag sedan så va ju coolstuff filmawards och den jag röstade på vann inte men den kom bra placerad iallafall!

nu ska jag nog ta mig till sängen för att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0