I went to 1955 and back again sooo FAST!

Idag så bestämde jag mig för att prova Mc Donalds "nya" hamburgare med receptet från 1955 och det var en resa jag helst vill glömma, ni vet tomatsåsen som makrill ligger i ? om ni tar den och lägger på hamburgaren tar stekt lök som är kall och en BBQ-sås som inte direkt smakar någonting alls så är vi enligt Mc Donalds tillbaka till början.

Nej den va nästan värre än MAX´s grand de luxe (eller vad den nu heter), nej nu vet jag inte vad jag ska ta mig till resten av dagen, hoppas något dyker upp, Bye!

Its sooooo warm!//Dashu

Kommentarer
Postat av: Angelica

You´re always hot get used to it ;)

2011-04-19 @ 20:30:52
Postat av: Jeanette

sv: japp

2011-07-11 @ 03:04:02
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0