Ställt till det!

Japp, man har ställt till det för en själv och för andra, men då finns det bara en sak att göra och det är väl att bättra sig, för alla kan bli bättre, tro det eller ej, men alla dom personerna som var elaka mot dig när du var yngre, dom kan bli bättre människor, dom kanske redan är en bättre människa idag och det är vad jag ska bli, jag ska bli bättre, jag vet att jag inte är perfekt, men det finns ingen som passar överallt och om det finns någon sådan så har jag inte träffat den!

För mig är det just nu mer bergochdalbana än någonsin, jag är glad över så mycket ledsen över så mycket, frustrerad över en del och arg på mig själv.
Det är dags att vända den dåliga trenden och göra något bra utav den, se möjligheterna istället för motgångarna!

Aja, det får vara nog om hur allt är just nu för idag ska det ju i äkta ture sventon anda ätas temlor!

Perfectly Imperfect

I’m not perfect, there are bruises and scars all over my skin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0