årets första träningspass!

Crossfit oh crossfit, den här träningsformen tar ett tag att komma in i men tusan vad kul och varierad den är när man väl har vant sig, nu lär vi se träningsvärk iallafall 2 dagar frammåt!

Igår blev det mario kart! grymt var det, man åkte på lite pisk av sophie, men jag vann också så det kändes bra, jag vann till och med när jag teamade med herr köhler som har blivit avsevärt bättre och vi fick en ny bekant som förhoppningsvis vill bli en vän tillslut som kallas totte, vänlig liten flicka det där!

nu ska jag dra till Uppsala och hoppas på att bli välkomnad av Linnea och ja just det får inte glömma mikis råd!

"What if the world was made of glazed donuts?"

Kommentarer
Postat av: Nicky

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Du typ hyllade mig :DDDD

2012-01-10 @ 16:26:53
URL: http://masterkinky.blogspot.com/
Postat av: Nicky

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Du typ hyllade mig :DDDD

2012-01-10 @ 16:27:23
URL: http://masterkinky.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0