Årets mest rörande film släpptes...

2010 och heter "My name is khan"

När jag igår satte igång filmen så trodde jag det var någon halvtaskig komedi, men det varju tydligen inte så!
Var nog länge sedan jag såg en film som fick en att vilja ställa så många frågor och tänka på allt möjligt som man gör fel om dagarna, en rörande film om att människor tar saker för givet och är rädda för det dom inte vet något om.


Forrest Gump på 2000-talet, det är stora skor att fylla, men jag tycker att filmen gör just det, den väcker så många tankar och känslor så den förtjänar att höjas till vad som tidigare varit min favorit bland filmer som berör och upprör!
Alla bör se den här filmen, om nu alla tog till sig av det som händer i filmen så tror jag att vi skulle leva ett mycket bättre liv än vad vi gör idag!

"don´t judge a book by its cover"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Två av filmhistoriens bättre filmer =)

2012-01-04 @ 19:36:33
Postat av: Musse

Åååh visst är den bra :D grät som en liten unge när jag såg den! Så jävla rätt danne!

2012-01-05 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0