En vanlig Tisdag?

Ja, kanske var det bara en vanlig tisdag då man vaknade hur sent som helst och sedan drog in till stan för att umgåsute i det öppna på smiskdagen!
Nej, det är inte okej att gå upp så sent som jag gör ibland, dagarna bara försvinner, men vad ska man göra om man inte kan sova då? det finns ju annat att göra ibland.

Hur som helst ensjukt trevlig dag med S,L och A med lite film, mat och snack och smisk,
dock så har man en förbaskad knut nånstans som gör att jag fått ont i nacken, inte lätt att vara gammal!

Men nu är man hemma och har inga planer alls,
kanske sätter mig vid skype och underhåller mig själv
eller så blir det en film!
" Så nu är jag på rätt sida om man ska till "fel sida". "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0