igår va en trevlig dag!

Den spenderades i glada vänners sällskap med en massa mario kart och ja just det en trevlig överraskning fick man av Mikaela och Jeanette, som kom hem från norrland! välkommna hem, sen dök Jenny,Alexander och Niklas upp och gjorde kvällen ännu roligare med sitt mysiga sällskap.

Det kollades även på film Uptown girl, gullig komedi om en helt annan värld än vad jag känner till, vilken lyx det vore med massa pengar och inte behöva oroa sig över det, men en bra rulle för alla med ett mentalt sötsug!

Igår eller i förrgår eller nåt åt det hållet var det ju hockey som sverige vann, inte för att jag tittade men FB tittade åt mig, speciellt Herr adam som verkligen gav mig 100% känsla och 0% nicotin, lite som onico (?)

"Fint! Tappade telefonen i golvet i ren panik i förlängningen
vilket resulterade i en maffig spricka.. Vadå inne i matchen?"
(fatta känslan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0