Lite om veckan hitills

Måndag-Tisdag: Spenderade man med Linnea fantastiskt mysiga dagar, jag hade en rolig stund i uppsala domkyrka på barnavdelningen också, sen snackade jag lite random saker med en präst och gick därifrån med ett leende, i övrigt blev det lite film och subway!(Max också för tjocka jag) underbara dagar tack =)

Onsdag: Började dagen med att Mikis kom över efter AF sen snackade vi massor i Sollentuna centrum och gick runt och tittade på allt möjligt it was entertaining! på kvällen kom en kramgo Jennifer och vi kollade på film,film och åter igen film, lyckad kväll måste bli mera film!

Idag har jag varit på massa äventyr, väsby,stan och karlberg!

"Korvdejt är en dejt med korv!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0