Livets små mysterium!

Japp, strumpor som försvinner i tvätten, det där tillfället då du är säker på vart du lagt nycklarna så är dom inte där m.m men det var egentligen inte vad jag tänkte på, jag menar mer varje gång man bryter ett mönster som person och hur man reagerar så konstigt hur man först har så sjukt svårt att uppfatta vad det egentligen är som händer när en person agerar annorlunda än vad man hade som förutfattade meningar.

Sen är det ju det här med att man inte kan lära av andras misstag, för oavsett hur många gånger man fick höra att man bränner sig på spisen så lärde man sig det inte förrän man väl råkade komma åt spisen och så tror jag att det är med alla misstag, man kan ha kännedom om dom innan, men man lär sig nog inte förrän man själv gjort det.

Det får vara allt för att det inte ska bli för långt, annars så ska jag försöka uppdatera här för att skriva av mig lite då och då istället för att bara hålla alla frågor inom mig.

"som att du lägger en boll i en backe och den rullar uppåt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0