Nya tangenter!

Många har klagat och pinats över mitt pinsamt dåliga tangentbord jag hade, men nu är dom tiderna över, jag sitter med ett nytt tangenbord och känner mig lite ovan, men framöver så ska det nog sitta precis som vanligt.

Va tänkt att jag skulle på husdjursmässan egetligen, men jag har ingen ork, all energi är borta och jag stannar hemma!

igår blev det säkert 7-8 timmar wii och kul var det, man har fått 1780 poäng på en bowlingserie och man har cyklat tandemcykel i en vulkan samt ägt på frisbeegolf och vanlig golf, nej nu ska jag ta det lugnt tills det kommer folk tror jag!

"Den innehåller rökta fiskfjäll och... en kaka! O.O"

Kommentarer
Postat av: mikis

ÄNTLIGEN! Då slipper man bli irriterad ;p

2012-01-08 @ 17:18:14
Postat av: Linnea

Håller med dig Mikis! ;) Äntligen ett nytt tangentbord! ;P

2012-01-08 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0