Revival is an option!

Jul, Nyår och allt däremellan har firats, jag har inte skrivit något här på evigheter men har länge funderat och snackat om att börja skriva av mig igen och nu har jag väl äntligen kommit till den punkten att jag faktiskt gör ett försök!

Jul: Det var en mycket speciell jul, den första med släkten för iallafall 3 stycken, japp la familia blir bara större och större, någon dag ska jag knepa&knåoa ihop ett fint släktträd som kanske kan förklara hur allt ser ut, men det är en bit in i framtiden, det var trevligt, för där fanns mat och massor att göra, en dag som gick ytterst fort och trots att det låg sjukt mycket under granen så var det ju bara till alla ungar som var där och jag fick två helt opersonliga julklappar och presentkort på bio! Jag är nöjd.

Dagarna efter så har jag inte haft en lugn stund,
alltid haft sällskap och det har varit underbart även om min dygnsrythm sprang åt skogen och
träningen inte blivit av som den ska och om man ska ha ett citat som sammanfattar hela den veckan får det bli
"ooh. dåligt kast"

Nyår: Mat i massor förbereddes av ett skickligt gäng och bleven höjdare,det var riktigt gott om man frågar mig, det var en sjukt underhållande kväll/natt och nästa år även om det kanske inte blir hos mig den gången så hoppas jag på att vi blir ännu fler och har ännu roligare, detta må ha varit grymt, men jag tror att det går att toppa ännu mer!

Nu efter att 2012 har börjat
så ska jag ta tag i min träning
och jag ska ta vara på
det jag har.

Så vill jag slutligen
önska alla en god
FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0