Snäll?

Jag vet inte hur ofta ni blir ställda mot väggen med "varför är du så snäll?" men jag är iallafall inte van vid detta, det är ett fenomen till fråga som jag inte vet vad jag ska svara på, det finns bara ett svar som är en till fråga och det stör mig, jag vill kunna ge ett konkret svar!

Varför skulle man någonsin vilja vara motsatsen? 
Jag kan inte se någon anledning till att vara elak mot någon avsiktligt, nog om det är så att du pratar om fel ämne med dålig timing eller går på någons nerver av misstag, men det kan du ju alltid reparera, men varför man med flit skulle vara elak det kan jag inte förstå, någon som kan upplysa mig i "konsten att vara elak för att man känner för det"

Sorry, frågan har bara gått runt och runt i mitt huvud nu ett tag och kände bara för att skriva av mig, får bli något annat nästa gång!

"heart and head rarely works in harmony"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0