without friends how would I make it trough the day?

Mitt liv är en mästare på att stötta ihop med en sten eller två nästan varje vecka, men jag lyckas alltid komma runt tackvare så många underbara vänner som jag vet alltid finns där, när jag känner mig nere och behöver prata så vet jag att det finns många att prata med och när jag saknar närhet finns det flera stycken som gärna kommer och kollar på en film eller tre i mitt lilla rum, så det vill jag tacka er alla för och ni vet vilka ni är! <3

Just nu så har jag slagit i rejält, gått på grund, samvetet är på mig och klänger för att jag klandrar mig själv och jag kan inte sluta tänka på en person, när man så gärna vill göra rätt, men när hjärtat vill annat och det inte går att ändra på så ja, vad gör man?

Det här får inte bli för ledsamt så lite positiva saker är ju att jag kommit igång med träningen igen, den här veckan har jag varit på 4 pass och ett femte blir det ikväll, jag har otroligt varmt på rummet, så alla som fryser i vanliga fall bör nu vara hyffsat varma!

Just det, det här med bilder går ju lite åt pipsvängen, det känns som att jag aldrig kommer igång med att ta bilder, kan man inte få lite exempel på vad jag ska ta bilder på?

"Friendship is a throne, on which you can sit,
Only when you share your kingdom with it"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0