Inte borta, bara seg! + Valnöten Testar Nutramino

Massor har hänt, jag har haft ett litet mindra påsklov med mindre träning än vanligt, men den här veckan har jag vänt tillbaka och tränar nu som vanligt och har lyckats simma, dock inte kommit igång med armhävningarna... hmmm det får jag jobba på! 
 
Annars har jag varit på intervju för en praktik på en kungaängen butik, mycket spännande, det ligger dessutom vägg i vägg med en porsche butik.
 
Ikväll ska jag på box, hoppas på att det blir väldigt kul, i måndags slog jag nog fel för min högra hand var lite svullen och lila om knogarna efter passet! (Hahaha)
 
Nutramino fick jag prova på en medlemskväll på gymmet igår, Danskt proteintillskott i form av bars och shakes och smoothies, Jag blev glatt överraskad av grym kvalité på allt jag provade, det är garanterat något jag ska kolla närmare på, kanske byter från star nutrition, vem vet!
 
Jag ska försöka skriva lite oftare igen, så ni kan plågas fler gånger! tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0