Kycklingwrap att längta till!

Jag fick en snilleblixt att jag skulle ta med mig riktig mat till gymmet som jag kan ta direkt efter träning och resultatet blev en schysst kycklingwrap som man verkligen längtar till!
 
Kyckling fileér
Bacon
Isbergssallad/vilken du nu vill
körsbärstomat
gurka
fler valfria grönsaker
Majonnäs
Vitlök
Kryddor(dom du gillar bäst)
worcestershiresås
Wraps!
 
Sätt på ugnen på 175 C 
Skär kycklingfileérna i små bitar och krydda, stek bacon i den panna du ska steka kycklingen i.
Stek kycklingen och ha i vitlök,worcestershiresås och mer kryddor efter behag(Vi ska använda spadet från kycklingen till dressingen sen, så krydda lite extra) 
lägg kycklingen i nånting du kan stoppa i ugnen (kycklingen ska få en bra yta)
Se till så att kycklingen blir genomstekt och fixa dina wraps! 
Blanda spadet från kycklingen och majonnäsen för att fixa dressingen, du väljer hur tjock den ska va beroende på hur mycket majonnäs du har!
För alla hälsofreak kan man göra det nyttigare på många sett, skippa bacon byt ut majonnäsen mot creme fraiche/gräddfil, massa massa grönsaker osv osv..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0