Box!

Här har vi starten till varför jag började tycka att träning var kul, det här passet är så roligt och det är skönt att få slå ut allt vad ilska heter och man känner sig lättad och utmattad efter!

Det ä mycket slag och mycket sparkar och mycket träning på passet på gymmet där jag är nu, jag har provat på box pass på sats,friskis,world class,sport och fitness och andra små gym, men det har inte varit lika jobbigt som här!

Efter att man har gått ett tag så har man lärt känna dom som kommer ofta till boxen och då blir det roligare, man blir nog ingen boxare utav det men det är förbaskat kul.

När jag kom hem blev det blodpudding och bacon.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Box är fantastiskt! :D

2013-02-13 @ 23:01:29
URL: http://catrinslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0