helt slut!

Som alltid efter X-fit är man helt slut efteråt, jag ska använda dagens pass som exempel på varför man blir trött.

efter cirka 15 mins uppvärmning så togs det fram en stång med 20 kg (kanske inte låter mycket) och en matta.
Sen var passet i full gång det var 6 övningar och det var 30,25,20,15,10 och 5 repetitioner, vi skulle göra 30 stycken utfalls steg med vikten och en vridning, efter det 25 fällknivshopp, sen 20 sit-ups med vikten, 15 push press/mountain climbers, 10 enbens knäböj (5 per ben) och sist 5 korta längder och detta ska du göra AMRAP (As Many Rounds As Possible) under 25 minuters tid, jag hann med 3 och ett halvt varv lite drygt, slutade med sit-ups, direkt efter det körde vi en "Tabata" vi stod i plankan 20 sekunder sen när det egentligen är 10 sekunders vila var vi tvungna att röra på oss antingen lyfta på benen eller sidoplanka eller förflytta armarna och detta pågår *8 alltså 4 minuter som tar ut det där sista man har!

Så nu är jag väldigt slut och kan inte göra annat än att förvänta mig grym träningsvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0