Promenad, rensa bland tankar + Celsius.

Promenaden

Idag var sista promenaden för Jobbklassikern, nu har jag promenerat vasaloppets 90 km och när jag promenerade på crosstrainern så var den lilla Tv-apparaten påslagen och det var Animal Planet som var kanalen och jag tänkte inte så mycket på det förrän det var en total motivationsdödare, varför..varför är Animal planet så fixerade vid djurens avföring? nej, så jag böt kanal och det blev polisskolan 7 på 6:an istället, inte någon höjdar film men något att titta på under den timmen man ska vara och promenera.
 
Tankerensning

Jag raserade mentalt igår och mådde inte bra alls, visste inte vart jag skulle ta vägen så jag stötte bort allt och alla för att inte dra ner någon. (Det värsta som finns)
Dock så kan det bli jobbigt för inblandade personer att dom blir bortstötta, men hellre det än att jag gör deras närvaro sur och det ska gå från en grymt bra kväll till en riktigt kass kväll.
Det har inte med någon annan än mig själv att göra, mardrömmar, gamla minnen och lite grann om framtiden som spökar och gör att jag mår som jag mår.(blir lättirriterad, ledsen, arg, bitter, ofokuserad och tragisk)
Men det löser sig så småning om.
 
Celsius Energidryck

Första gången jag provar en hel burk, jag dricker inte alls mycket energidrycker så just nu känner jag mig mer hyper än vad jag brukar och kommer förmodligen sitta och uggla till senare än vanligt.
Smaken var helt okej (provade Persika/Mango och grönt te) det var hög sötma, men det förklaras genom att dom använder Sukralos som är riktigt sött, jag tycker stevia är bland dom bästa sötningsmedlen som används och är lite skeptisk till framförallt sukralos då man inte måste ange hur mycket som används, men annars en riktigt smakrik dryck, smakar som iste och innehåller massor av vattenlösliga vitaminer vilket gör att en toalett gärna får vara nära till hands när man dricker den.
Något jag rekommenderar till dom som häller i sig hutlösa mängder av red bull/annan energidryck då denna verkar vara "nyttigare".
Try it!
 
Så, lite längre inlägg hoppas inte det var plågsamt.
(Klicka på Celsius Energidryck för att spana in deras FB-sida)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0