I veckan lär benen vara ur funktion!

Dagens träning kan ha varit det jobbigaste på länge, jag körde dubbelpass box och sedan x-fit och det är jäkligt jobbigt... Förstår ärligt talat inte varför jag utsätter mig för detta på måndagar.
 
Men iallafall jag ska dela med mig av dagens X-fit pass som var två Wood:ar (Work out of the day) där ena var 15 minuter och den andra 12 och sedan körde vi 7 minuter konstant mage!
 
Wood1: 
  • 30 Burpees
  • 30 Cleans (vikt på stången 15 kg)
  • 20 Burpees
  • 30 Cleans (Vikt på stången 20 kg)
  • 10 Burpees
  • 30 cleans (vikt på stången 25 kg) 
    As many rounds as possible, jag han ett varv eftersom jag var väldigt trött efter boxen, men annars hade jag nog inte hunnit så mycket mer iallafall! 
Wood2:
hitta en kompis att köra med och turas om att göra 15 benböj, under tiden din kompis kör 15 benböj sitter du strax under 90 grader och kör statisk träning!
 
Magövningarna var plankan 30 sek, sidoplanka 30 sek per respektive sida och sit-ups 30 sek och detta gjorde vi 3 varv.

Så, hoppas ni får nytta av detta pass, mina ben hatar mig och imorgon ska jag skriva vad jag tyckte om Ben and jerrys peanut butter me up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0