Träning,jobb,träning och mer jobb.

Jag var på ett bemanningsföretag för att intervjuas så jag kan vara med i deras kandidatbank och under den intervjun så kom det in ett jobb där man får hjälpa till på lager och jag sa självklart och visade framfötterna, så jag fick en anställning som vid behov på ett lager och det är lite lustigt att bemanningsföretaget har "vi bemannar snabbt" som en av deras beskrivningar, det var väldigt snabbt måste jag säga! 

Men hur som helst så kvällen innan så körde jag ett ryggpass med min granne som tydligen gymmar på samma ställe som jag, så han lärde mig massa övningar för "latsen" med massa vikter och det är inte riktigt min typ av träning, så musklerna var inte vana vid det så dagen efter då jag började jobba så hade jag givetvis träningsvärk i hela ryggen, vilket gjorde alla lyft lite jobbigare än vad dom egentligen var, men det gick lysande! 
 
Sen var det hem en kort stund och dra iväg för att boxas, det var ett bra pass mycket fart och många många armhävningar samt så avslutade vi med en axelövning som jag hatar...
 
Idag har jobbet gått aldeles utmärkt och ikväll väntar ett Mage/Rygg pass på 25 minuter bara för att jag ska få lite träning idag också, kanske kör lite etra mage efter men det får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0