Valnöten testar kiviks musteri Naturens bästa

BLÅBÄR
Om jag fick välja ett bär att äta massor av är det detta blålila älskade bär jag skulle välja, smaken är fantastisk och det säga vara grymt bra för synen! 
 
Smaken på drycken är uppfriskande och känns inte konstlad, även om det skulle få smaka mer blåbär enligt mig så är det en toppen dryck att konsumera när som helst.
 
Den innehåller nog en liten liten liten mängd aronia också och det har jag inte riktigt koll på så jag tog en sväng förbi google för att ta reda på vad det ska vara bra för, det är tydligen ett dunderbär precis som blåbär och jag antar att det är till för att göra färgen på juicen ännu starkare, för smakmässigt ska det tydligen inte vara så speciellt. 
 
33 cl av god och dyr juice! 
 
1 2 3 |4| 5 
-Smakmässigt en av de bästa juicer med blåbär jag druckigt, mängden är liten och priset för den som köper den är dyrt, den rekommenderas varmt till alla som älskar blåbär vill ha en liten vitamin och antioxidants kick och känner att pengarna är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0