Valnöten testar O´learys

I fredags var det ett test av en restaurang eller ja en sports bar, så jag hade inga höga förväntningar alls på mat eller service.
 
20:00 ungefär gör vi entré och får hänga av oss jackorna, sedan fick vi själva hitta en i personalen som visade oss till vårat bord och vi gick inte i samlad trupp utan några få åt gången blev det, vi hade en virrig servitris och när vi väl var satta till bords så delades inga menyer ut utan dom låg i högar på bordets kant. 
 
Tittandet i menyn var väl kanske 15 minuter och vilken rörig meny, inte stilren någonstans utan plottrigt, mängder av bilder och bara onödigt mycket saker öht. 
 
Men det var ganska ensidigt att något från grillen beställdes av alla, biff/entrecoté och kyckling, jag tog entrecoté och det tog ungefär 55 minuter för maten att dyka upp och jag kan inte direkt kalla det för mycket folk i lokalen, så det var väldigt lång vänte tid tycker jag och dessutom med vår virriga servitris så var besöket bara väldigt rörigt, men men maten var långt över förväntningarna, jag fick en bra medium entrecoté med en schysst chili bea till och med deras hot hickory sauce som stod ute på bordet så var hela måltiden riktigt smakrik.

För att samman fatta besöket så var jag nöjd trots väntetid och virrig servitris, är nog inte mitt givna ställe att gå till om jag vill ha mat till min "favorit match", men jag rekommenderar det starkt till dom som älskar sport och vill ha en bra bit kött!

1 2 |3| 4 5 
Bra mat på ett kanske lite förvirrat ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0