Valnöten testar Peanut butter me up!

Ben & Jerry´s har varit upptagna med att fixa nya smaker 2 core smaker och 2 vanliga 
Peanut butter me up(core),Blondie and brownie(core), clever cookie och peanut butter cup.
 
Detta är vad som bjuds på, Vaniljglass med peanut butter cups (<< Karamellkungen skaffa dessa karameller!) Jordnötssmörsglass och Halloncola! 
PB&J Mackor är nog lite utav idén här och det är inget jag ätit tidigare och förmodligen inget jag kommer börja med heller, lite för annorlunda i mitt tycke, men att säga att det inte var gott med den blandningen så skulle jag ljuga, jag blev positivt överraskad över att det faktiskt var riktigt gott. 
Jordnötssmör var något man överkonsumerade som liten och skulle jag ha stor tillgång till dessa skulle det nog hända igen, den försvann illa kvickt! 
 
1 2 3 |4| 5
- En ny favoritsmak bland sortimentet och jag rekommenderar den till alla! Sen kanske ni hatar Jordnötssmör eller är nötallergiker, men då är det bara er förlust..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0