Valnöten Testar!

Helt ny kategori! 
Eftersom jag älskar nya saker så kommer jag ladda upp lite kort om nya saker jag testar och det är oftast saker som man äter, ikväll ska jag för första gången äta på O´learys så kan skriva om det sedan!
 
Men jag provade Ballerina Mumsbit nyss och den var god om man gillar Ballerinas andra kakor, den var väldigt söt och om man har vaniljglass till så tror jag man får något nogger liknande i smakväg! 
Jag rekommenderar denna till alla er som har ett enormt sötsug, men jag varnar för att det är en dyr dyr dyr kaka! 
 
12|3|45 
Priset sänker vad jag faktiskt tycker om kakan, smakmässigt inget nytt, men den är mumsig!
Nästa gång provar jag med vaniljglass till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0